‘Magda, da mag ni! Mag da ni ?’
Tijdens het vak muzische grondhouding werkten we de hele
tijd rond het muzisch project. De opdracht was om een muzische voorstelling te
maken voor kinderen in de opvang. Ik werkte samen met vier klasgenoten:
Melissa, Vanessa, Faber en Stefanie. Ik vond het een top team. We konden het
heel goed vinden met elkaar. Al snel hadden we een idee en werkten dit uit. Na twee
lessen konden we al beginnen met de repetities. Ik vond het muzisch project
heel boeiend. Ik speelde voor het eerst de hoofdrol. Het ging heel goed. Ik speelde
de rol van Magda.
Magda is een heel stout meisje die nooit luistert en iedereen
pijn doet. Op een dag is het haar verjaardagsfeestje en er komen klasgenootjes
meevieren. Maar er komt ook nog onverwacht bezoek van een monster, alle
kinderen schikken en vertrekken uit angst. Het monster was vroeger ook een
stout kind en is daardoor uitgegroeid tot een monster. Op dat moment beseft
Magda dat ze niet goed bezig is. Sinds die dag gedraagt Magda haar als een
engeltje.
Ik vond het een hele leuke rol. Omdat ik me een volledig
mocht laten gaan in de rol. Ik mocht alles vuil maken en de klas op stelten zetten.
Vanaf het moment dat ik de kleren van Magda aantrok voelde ik me als haar, zo
kon ik me veel beter inleven.
Ik vond het muzisch project in ieder geval een fantastische ervaring. Ik kreeg er ook meer zelfvertrouwen door. Hieronder vind je nog een foto van ons team.
Ik vond het muzisch project in ieder geval een fantastische ervaring. Ik kreeg er ook meer zelfvertrouwen door. Hieronder vind je nog een foto van ons team.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten