zondag 4 januari 2015


Klinkt het als muziek in de oren?

Binnen het vak muziek kregen we de opdracht muziek instrumenten te maken. Ik dacht dat het wel vlot zou lukken omdat ik al heel wat bijeen gespaard heb. Maar we mochten niet kiezen welke instrumenten we maakten. De opdracht werd nog moeilijker als ik alle voorbeelden te zien kreeg de lector bleef er ook op hameren dat ze vooral heel goed moeten klinken. Dat vond ik niet zo gemakkelijk want ik begon dan te twijfelen over mijn werk. Vooral bij mijn bellenkrans had ik veel vragen. Ik had het gevoel dat ze niet goed genoeg klonken. Ik ben tevreden over mijn resultaat. Muziek is wel nog altijd een moeilijk vak voor mij maar met veel oefening lukt het wel. Hier zie je dan ook het resultaat van mijn muziekinstrumenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten